Barion Pixel

Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

További információ

Menü

Szállítási információk

 

1., Szállítás költsége

  • 3000 Ft alatti rendelést nem áll módunkban teljesíteni,
  • 3001-40000 Ft-ig 2540 Ft.
  • 40001 Ft felett pedig ingyenes.
  • Csomagpontra szállítással 3001-40000ig 1270 Ft.
  • Utánvéttel is kérheted a rendelésed: 550 Ft.

Kérlek, ha utánvéttel rendelsz, de időközben meggondoltad magad, és nem tudod átvenni a csomagot, akkor értesíts minket időben, hogy ne küldjük el a rendelésed. Neked csak egy email vagy egy telefon. Viszont ha nem mondod le, nekünk 2x 2540 Ft-ba kerül. (Oda-vissza a szállítási költség.) Legyél légyszi jófej, és értesíts minket, ha nem szeretnéd már a tőlünk rendelt cuccokat. Nem leszünk dühösek, és nem gondolunk rólad semmi rosszat! Sőt, az egyenes, gerinces embereket mindenki tiszteli! :)

2., Szállítási idő

A szállítás átlagosan 2-4 MUNKANAPON* belül megtörténik, mivel a szállítást a Packeta Group   végzi, aki egy körülbelüli szállítási intervallumot adtak meg nekünk, így mi nem tudunk garanciát vállalni a szállítási időre.
 

*postázás nyitvatartási időnkben keddtől péntekig van.

Abban az esetben ha alkalomra, születésnapra egyéb neves eseményre szeretnéd, hogy csomagod megérkezzen, hívj minket a 06702802808-as telefonszámon nyitvatartási időben. Fontos számunkra , hogy rendelésed pontos érkezését megerősítsük, vagy megbeszéljük, hogy nem valószínű, hogy hozzád ér az ajándékba szánt termék. Mindig megmondjuk őszintén mire számíthatsz, fontos nekünk, hogy pozitív élményekkel gondolj vissza ránk, még akkor is, ha nem tudsz tőlünk rendelni! Szeretnénk ha később visszatérnél hozzánk és megtisztelnél rendeléseddel minket.

Előrendelés esetén is érdemes érdeklődni, főleg ha fontos az időpont, amikorra szánod a csomagot, hiszen sokszor előfordul, hogy a kívánt rendelés gyártói, beszállítói okokból később jelenik meg vagy a mi hibánkon kívül történik valamilyen előre nem várt esemény. (Pl.: ellátási problémák miatt kevesebb terméket küldenek, mint amennyit megrendeltünk, futárszolgálat sztrájk, szállítókonténer elakadás a Szuezi csatornán... bármi megeshet.)  Ebben az esetben a késést mi jelezzük a honlapon a Hírek/ Megjelenések alatt, valamint Facebook és Instagram oldalunkon is.

3., Hogyan dolgozunk mi? Mikor add le rendelésed?

A rendeléseket keddtől péntekig postázzuk. Ennek oka, hogy hétfőn zárva vagyunk. Másik oka pedig hétvégén nem működik a csomagszállítás, hiába vagyunk nyitva szombaton 10-22-ig, sajnos a csomagkuldo.hu munkatársa megérdemelt hétvégi pihenését tölti és nem veszi át a csomagjainkat. Vagyis szombat, vasárnap és hétfőn nem tudunk postázni.

Kedden, szerdán, csütörtökön és pénteken 11-kor megnézzük az aktuális rendeléseket és azt 12-ig összekészítjük, ekkor érkezik hozzánk a csomagszállító munkatárs. Csomagod összekészítéséről emailben értesítünk.

Ha a fenti napokon 11:00 után vagy kora délután adsz fel rendelést és fontos neked, hogy minél hamarabb megérkezzen hívj fel minket, és kérdezz rá, hogy össze tudjuk e még rakni és el tudjuk küldeni aznap, vagy már elment tőlünk a futár és másnap kerül feladásra.

4., Panaszod van? Nem érkezik meg a csomag? Vagy szeretnél elállni a vásárlástól?

Egyszer olvastam egy weboldalon, mennyire rendesek a weboldal tulajdonosai, hiszen megengedték, hogy 14 napig elállj az online vásárlásodtól, és ne vedd át a terméküket, vagy visszakérd a termék árát. Nekünk nincs ekkora marketing érzékünk :)  úgyhogy bevalljuk neked, ez minden weboldal törvényi kötelessége, ha a termék bontatlan, sértetlen és nem használt. Ezzel természetesen nálunk is élhetsz.

Ha törvényes időn belül elállsz a vásárlástól természetesen a termék visszaérkezése után visszautaljuk az árát.

Sajnos van, amikor mi rendesen elküldtük a csomagod, és te is szívesen átvennéd, de az nem érkezik meg. Évente egyszer van egy elveszett csomagunk. Ebben az esetben keress meg minket, és kárpótlunk ezért. Nekünk az a legfontosabb, hogy kellemes gondolatok fűződjenek hozzánk, hogy szívesen ajánlj a barátaidnak, vagy jó szívvel rendelj tőlünk ismét!

Bármilyen kérdésed van, hívj minket vagy írj nekünk!

Nyitvatartásunk: Keddtől-Péntekig 15:00-20:00 Szombat: 10:00-20:00

Telefonszámunk: 06702802808

E-mail címünk: info@jatekceh.hu

Keresés